نوشته شده توسط : نازی

مزایای استفاده از میکروفون یقه ای برای موبایل چیست؟

اگر لازم است مزایای میکروفن یقه ای برای موبایل را در نظر بگیریم ، باید یقه ای بودن آن میکروفون را در دستور کار خود قرار دهیم. این نوع میکروفون به پایه نیاز ندارد و به هیچ وجه دست و پا گیر نیست و به راحتی با یک براکت فلزی روی یقه نصب می شود و به راحتی می توانید از این میکروفون استفاده کنید ، گزینه دوم این نوع میکروفون برای ساخت کلیپ معرفی محصول طراحی و ساخته شده اند.

مزایای استفاده از میکروفون یقه ای برای موبایل چیست؟

در واقع هنگام ضبط ویدئو می توانید سیم این نوع میکروفون را زیر لباس خود رد کنید که باعث می شود سیم میکروفون نامرئی شود و نکته جالب این است که یک درپوش ابر در رنگ های مختلف با این نوع میکروفون ارائه می شود. میکروفون یقه ای دارای جعبه ای است که بسیار جذاب و زیباست.

یکی دیگر از مزایای این نوع میکروفون سیم بلند آن است که دست شما را برای ساخت فیلم آزاد می کند ، بهتر است بدانید که منبع تغذیه این نوع میکروفون بیشتر باتری است ، البته این به میکروفون بستگی دارد. لازم به ذکر است که این میکروفون همانطور که روی یقه ثابت است ، می تواند به راحتی تمام فرکانس ها را ضبط کند و در هنگام ضبط نیازی به جابجایی ندارد.

معایب میکروفون یقه ای

این میکروفون ها مانند همه همتایان خود دارای اشکالاتی هستند که یکی از مهمترین آنها منبع تغذیه آن است که با سرعت بسیار بالایی تخلیه می شود و شما را از این نظر به چالش می کشد. همچنین برخی از میکروفون های یقه ای ارزان سیم های کوتاه دارند که می تواند هنگام کار مشکل ایجاد کند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

تنظیم فشار خون با لیمو, فواید قرار دادن لیمو در کنار تخت

چسباندن میخک روی لیمو باعث دوری حشرات می شود

 

اگر یک تکه لیمو را کنار تخت خود قرار دهید چه خواهد شد؟

همه می دانند که لیمو به دلیل مقادیر بالای ویتامین C برای ما مفید است. این میوه را به چای اضافه می کنیم و هنگام پخت و پز و سرماخوردگی از آن استفاده می کنیم. اما اینها همه خواص باورنکردنی لیموها نیستند.

همه می دانند که لیمو به دلیل مقادیر بالای ویتامین C برای ما مفید است. این میوه را به چای اضافه می کنیم و هنگام پخت و پز و سرماخوردگی از آن استفاده می کنیم. اما اینها همه خواص باورنکردنی لیموها نیستند.

 

با فایده های قرار دادن لیمو در کنار تخت آشنا شوید.

بالاخره استراحت خواهید کرد

عطر مرکبات سیستم عصبی را آرام می کند، اضطراب را کاهش می دهد و به تسکین تنش بعد از یک روز سخت کمک می کند. اگر روغن ضروری لیمو ندارید، از یک تکه لیمو استفاده کنید.

 

فواید لیمو در اتاق خواب, تاثیرات لیمو در اتاق خواب

عطر لیمو و مرکبات سیستم عصبی را آرام می کند

 

تمرکز و توجه شما بهبود می یابد

لیمو یک خاصیت شگفت انگیز دیگر نیز دارد: استنشاق عطر هر روز، فرد متمرکز تر می شود و فعالیت ذهنی و حافظه آنها بهبود می یابد. اگر بوی لیمو وجود داشته باشد، حتی در محل کار نیز اشتباهات کمتری انجام می شود. این نتیجه گیری توسط دانشمندان ژاپنی انجام شده است.

 

کاربرد لیمو در اتاق خواب,کاربرد لیمو در خانه

با استنشاق عطر لیمو، فرد متمرکزتر می شود و حافظه آنها بهبود می یابد

 

روحیه شما بهبود می یابد

اسانس لیمو یک داروی اثبات شده برای افسردگی است. به همین دلیل است که اگر تمام راه حل های درمانی را امتحان کرده اید اما آنها هرگز کمکی نکردند، به این میوه آفتابی توجه کنید.

 

فواید قرار دادن لیمو در کنار تخت, از بین بردن افسردگی با لیمو

اسانس لیمو یک داروی اثبات شده برای افسردگی است

 

هوا از میکروب ها پاک می شود

لیمو نه تنها عطر دلپذیر بلکه خاصیت ضد باکتریایی دارد. هوا را در اتاق به خوبی تمیز می کند.

 

 

بهبود بخشیدن به روحیه با لیمو,فایده های قرار دادن لیمو در کنار تخت

لیمو هوا را در اتاق به خوبی تمیز می کند

 

فشار خون بیشتر نیست

افراد زیادی از فشار خون بالا رنج می برند و لیمو نیز می تواند در اینجا کمک کند. بوی لیمو فشار خون را کاهش می دهد.

 

تاثیرات لیمو در اتاق خواب, تاثیر لیمو در خواب

بوی لیمو فشار خون را کاهش می دهد

 

حشرات شما را، آزار نمی دهند

 

 

مورچه ها، مگس ها، پشه ها و سایر حشرات بعید است که در خانه ای که بوی لیمو می دهد بمانند. و دیگر نیازی به هزینه کردن برای دافع مواد شیمیایی نیست. برای تأثیر بیشتر، میخک ها را به قطعات لیمو بچسبانید.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/benefits2-lemon3-bed2.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

راهنمای چک کردن اتومبیل,تعمیر خودرو

چیزهای زیادی وجود دارد که شاید درباره اتومبیل خود آنها را نمی دانید

 

چیزهای زیادی وجود دارد که شاید درباره اتومبیل خود آنها را نمی دانید. در حقیقت، کارشناسان واقعی خودرو به شما خواهند گفت که بعضی از مواردی که فکر می کنید درباره اتومبیل خود می دانید ممکن است کمتر از واقعیت باشد.

این که آیا شما سالهاست که صاحب یک ماشین هستید یا فقط یاد گرفته اید که چگونه رانندگی کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که شاید درباره اتومبیل خود آنها را نمی دانید. در حقیقت، کارشناسان واقعی خودرو به شما خواهند گفت که بعضی از مواردی که فکر می کنید درباره اتومبیل خود می دانید ممکن است کمتر از واقعیت باشد. به عنوان مثال تعداد زیادی از کارهایی که برای ماشین خود انجام می دهید ممکن است غیر ضروری باشد.

 

بنابراین لیستی از نکات و ترفندهای متخصص را به اشتراک می گذاریم که با آن ها آشنا شوید.

 

1. ممکن است باتری ماشین شما نیازی به تعویض نداشته باشد.

اگر به نظر می رسد که باتری ماشین شما مشکل دارد، اولین غریزه شما این است که باتری را تعویض کنید. اغلب، سیم های باتری به دلیل خوردگی مشکل ایجاد می کنند. یک ترفندی که مردم می توانند برای رفع این مشکل استفاده کنند ریختن نوشابه مشکی روی سیم ها است. که به مبارزه با فرسایش کمک می کند. یا ممکن است شارژ باتری به جای آن ارزان تر و آسان تر باشد. اگر نیاز به تعویض باتری دارید، اطمینان حاصل کنید که باتری جدید نو باشد زیرا باتری ها می توانند با گذشت زمان خراب شوند.

 

رازهای تعمیر خودرو, ترفندهایی برای تعمیر خودرو

ریختن نوشابه مشکی روی سیم های باتری باعث از بین رفتن فرسایش می شود

 

2. مهمتر این است که مطمئن شوید که روغن را از بین نبرید تا روغن آن را تمیز نگه دارید.

اگر فکر می کنید مجبور هستید هر 3،000 مایل روغن اتومبیل خود را مجدداً پر کنید، باید بدانید که متخصصان واقعاً پیشنهاد کردند که حدود 7،500 مایل انتظار داشته باشید، در حالی که برخی متخصصان ادعا می کنند صبر کردن حدود 10،000 مایل بی خطر است. وقتی صحبت از روغن خودرو می شود، مهمتر است که مطمئن شوید روغن ماشین شما به جای کثیف بودن، تمام نشود. روغن به طور معمول در اتومبیل های مدرن تبخیر می شود.

 

تعمیر خودرو,اسرار تعمیر خودرو

از تمام نشدن روغن اتومبیل تان مطمئن شوید

 

3. زنگ زدگی روی لنت های ترمز خود را بررسی کنید.

وقتی صدای ترمز ماشین را می شنوید، اولین غریزه شما این است که آنها را جایگزین کنید. به طور معمول، بهتر است ترمزها را برای زنگ زدگی درمان کنید که با مسواک زدن، خراشیدن آن به راحتی از بین می رود. به طور کلی، لنت های ترمز نیازی به تعویض ندارند تا زمانی که 90٪ از بین بروند.

 

زمان خرید روغن ترمز,رفع زنگ زدگی لنت ترمزها

زنگ زدگی روی لنت های ترمز خود را از بین ببرید

 

4- با بازرسی های رایگان مراقب باشید.

وقتی مکانیک شما به شما می گوید ماشین شما به چه چیزهایی احتیاج دارد و چه چیزهایی نیست، احتمالاً نمی خواهید یک متخصص را زیر سؤال ببرید. متأسفانه، مکانیک هایی در خارج از کشور وجود دارند که بیشتر به شما در زمینه اختصاص مشکلات پرداخت می کنند و حتی اگر اتومبیل خود را به یک "بازرسی رایگان" منتقل کنید. خوشبختانه علائمی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید.

 

برای یک، اگر آنها ادعا می کنند که یک قسمت نیاز به تعویض دارد، یک مکانیک قابل اعتماد آن قسمت را به شما نشان می دهد و توضیح می دهد که چرا نمی توان آن را ثابت کرد. مکانیکی که فقط انتظار دارد کورکورانه آن را جایگزین کند، ممکن است بخواهد به صورتحساب شما بیفزاید. حتی زبان هم می تواند مسئله ای باشد. مراقب مکانیک باشید که ادعا می کند مشکلات برای توضیح بیش از حد پیچیده هستند، آنها سعی می کنند شما را از فکر کردن چیزی که مورد نیاز است بترسانند یا حتی سعی کنند شما را در مقابل سؤال شما قلدری کنند.

 

چک کردن اتومبیل,راهنمای چک کردن اتومبیل

از صحبت های مکانیک خود مطمئن شوید

 

5- از مکانیک خود بخواهید تا تایرهای خود را بچرخاند.

وقتی نوبت به چرخیدن لاستیک هایتان می رسد، از مکانیک خود نپرسید. نه تنها دشوار است که بگوییم که آیا آنها واقعاً جابجا شده اند، بلکه بسیاری از متخصصان اعتقاد ندارند که این در واقع به لاستیک در بهبود سرعت کمک می کند. اگر برای چرخاندن لاستیک های خود به مکانیک خود نیاز دارید و به هر دلیلی اجتناب ناپذیر می شود، آنها را با گچ علامت گذاری کنید تا از چرخش تایرها مطمئن شوید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/car-repair9-secrets.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

بهترین روش نگهداری از وسایل چرم | تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

بهترین روش نگهداری از وسایل چرم | تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

بهترین روش نگهداری از وسایل چرم

چگونه میتوان از محصولات چرمی بهتر مراقبت کرد ؟ ما در این جا نکاتی مهم برای نگه داری بهتر از چرم را یاد خواهیم داد. همچنین در آخر بشما خواهیم گفت چگونه چرم طبیعی را از مصنوعی تشخصیص دهید.

 

چرم طبیعی محصولی گرانقیمت و پر استفاده به دلیل استحکام بالا و زیبایی بیشتر در موارد محتلف استفاده میشود. چرم يکي از محصولاتی پر استفاده گرانقیمت میباشد ؛ که در موارد زیادی مثل کاپشن چرمی ؛ باراني چرمی ؛ ژيله و کلاه چرمی ؛ کفش و دستکش چرمی ؛ کمربند و کيف چرم استفاده میشود.

 

به گزارش تالاب چرم هميشه ماده اوليه گراني بوده و دوخت ان نيز مهارت زيادي مي‌طلبد بنابراين هميشه محصولات چرمي بسيار گران بوده‌اند. اين روزها که کارخانه‌های توليدي چرم ايراني، تخفيف‌های خوبي براي حراج‌های خود قايل مي‌شوند، شايد بتوانيد يک محصول چرمي با قيمت مناسب پيدا کنيد.

 

وقتي چرم مي‌خريد، خيالتان آسان است که سال‌ها بدون دغدغه از فرسوده شدن، مي‌توانيد از ان استفاده کنيد. با اين حال، نگهداري محصولات چرمي هم نکته‌هايي دارد که اگر انها را درنظر داشته باشيد، طول عمر لباس و کيف و کفش خودرا بالا برده‌ايد.

بهترین روش نگهداری از وسایل چرم | تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

براي نگهداري بهتر ؛ از وسایل چرم به نکات زير توجه کنيد:

1- اگر لکه‌ای خيلي عميق روي چرم درست شده، سعي نکنيد هر طور شده ان را از بين ببريد چون ممکن است بخود چرم آسيب بزنيد.

 

2- هر چند ماه يک بار، محصولات چرمي خودرا با واکس چرم چرب کنيد. واکس چرم ماده مخصوصي است که براي همين محصول ساخته شده و مي‌توانيد از فروشگاه‌های محصول‌های چرمي تهيه کنيد. واکس معمولي، در درازمدت باعث خورده?شدن سطح چرم مي‌شود.

 

3- هميشه چرم را خوب گردگيري کنيد. اگر گل و گرد و خاک روي چرم بماند، به مرور زمان ان را خراب مي‌کند.

 

4- اگر ماده‌ای روي چرم ريخته که با دستمال خشک پاک نمي‌شود، با کف صابون و يک اسفنج، به آرامي روي سطح چرم بکشيد و لکه را پاک کنيد و بعد با يک دستمال خشک، چرم را خشک کنيد.

 

5- چرم در رطوبت زياد کپک مي‌زند بنابراين ان را در جايي که بسيار مرطوب است نگهداري نکنيد. هيچ‌وقت هم چرم را در لفاف پلاستيکي نگه نداريد چون اينکار باعث مي‌شود که رطوبت احتمالي موجود در محصول چرمي خشک نشود.

 

6- بهتر است چرم را شب خوب واکس بزنيد ودر جايي دربسته بگذاريد و تا صبح نگه داريد. چرمي که تازه واکس خورده و هنوز واکس به خوردش نرفته به سرعت در طول روز گردوخاک رابه خود جذب مي‌کند و آسيب مي‌بيند، علاوه بر اين، رنگ چرم نيز تيره و کدر مي‌شود.

 

7- اگر لباس چرمي داريد، مراقب باشيد که روي ان عطر يا اسپري نپاشيد. عطر و اسپري موادي دارند که باعث مي‌شود برخي از مواد روي سطح چرم فرآوري شده حل شود و ان را خراب مي‌کند.

 

8- هرگز نگذاريد چرم به مدت زياد آفتاب بخورد. براي نگهداري چرم در خانه، ان را در کمدي دور از آفتاب و گردوخاک قرار دهيد.

 

9- اگر براي مدتي نمي‌خواهيد از وسايل و لباس‌های چرمي خود استفاده کنيد، داخل ان رابا روزنامه پر کنيد تا شکل ظاهري ان آسيب نبيند. لباس‌ها را نيز خوابيده داخل کمد بگذاريد طوري که تا نخورده باشند.

 

بهترین روش نگهداری از وسایل چرم | تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

اینروزها اگر بخواهید کت،کیف یا کفشی با چرم طبیعی بخرید باید هزینه زیادی را متحمل شوید. وقتی یک کت یا کیف یا بارانی با قیمت بالایی میخرید باید از ان مراقبت بیشتری کنید تا هم عمرش و هم زیبایی ان را حفظ کنید اما نگه داری چرم تکنیک های‌ خاصی دارد؛ تکنیک هایي که هرکدام می‌توانند سال‌ها به عمر البسه چرم بیفزایند، بهمین دلیل به سراغ یک کارشناس چرم رفتیم تا رازهای نگه‌داری چرم را از او بپرسیم .

 

1- کهنه ترها، مرغوب ترهستند

چرم مثل فرش دستباف است یعنی هرچه بیشتر کار می‌کند مرغوب تر و زیباتر می‌شود. هیچوقت یک کت چرم ۱۰ساله قابل مقایسه با یک کت چرم نو نیست، چون انعطاف پذیری به دست می آورد که این خاصیت را کت نو ندارد.

 

افرادی هستند که اعتقاد دارند، چرم هرچه کهنه تر باشد زیباتر است و حتی در بعضی از جاهای دنیا تکنیک هایي رابه کار می‌برند که چرم نو، کهنه بنظر برسد.

 

جالب است بدانید، وقتی ۲ نفر دریک زمان یک محصول یکسان را میخرند، این محصولات بعد از چند سال کاملا متفاوت بنظر خواهند رسید و دیگر به هم شبیه نخواهند بودو هرکدام به نوعی زیبا بنظر می‌رسند. اگر چرم طبیعی به درستی مراقبت شود بین ۱۰ تا ۱۵ سال دوام خواهد داشت.

 

2- دشمنان چرم را بشناسید

چرم باید از برخورد با هرشیء تیز محافظت شود چون در صورتی که روی ان خراشی بیفتد، دیگر قابل بازگشت نخواهد بود.لکه ناشی از خودکار هیچ گاه از روی چرم پاک نخواهد شد و روی ان اثر ماندگار دارد، بنابر این باید حواستان باشد که هیچ گاه نوک خودکار رابه البسه چرم خود نزدیک نکنید.

 

عطر، اسپری و ادکلن را نباید مستقیم روی البسه چرمی ،جیرو نبوک زد.به هیچ عنوان نباید البسه چرم را در اتومبیل لباسشویی شست، چون پودر لباسشویی و آب میتوانند کاملا چرم را خراب کنند.

 

سعی نکنید لکه های‌ خیلی عمیق یا لکه هایي که به سختی پاک می‌شوند را خودتان برطرف کنید، دراین مواقع بهتر است از شخصی متخصص یا فروشگاهی که چرم را از ان خریداری کرده‌اید راهنمایی بخواهید و خودتان برای پاک کردن لکه یا رنگ روی چرم از هیچ نوع حلالی استفاده نکنید.

 

رابطه چوب لباسی و چرم

چرم طبیعی حتماً باید از چوب لباسی آویزان شود به خصوص اگر قصد دارید مدتی از ان استفاده نکنید، چون اگر چرم را از جای تیزی آویزان کنید ممکن است چرم شکل اصلی خودرا از دست بدهد و این تغییر شکل دیگر قابل برگشت نیست. برای نگه‌داری چرم هم بهتر است دمای محیط بین ۲۵ تا ۳۰ درجه باشد

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/نگهداری-چرم.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

بهترین هدیه برای روز مادر

روز مادر یکی از مناسبت هاي‌‌ بسیار مهم می‌باشد ، که ما قصد داریم دراین روز مهم شما را راهنمایی کنیم برای خرید بهترین هدیه برای مادر ! روز مادر روزی است که در کشور هاي‌‌ مختلف برای بزرگداشت مقام و جایگاه زن و مادر گرامی داشته می شود. در کشور هاي‌‌ مختلف جهان تاریخ هاي‌‌ متفاوتی را بعنوان روز مادر جشن میگیرند.

 

بعنوان مثال در کشور جمهوری اسلامی ایران روز 20 جمادی الثانی برابر با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا «س» بعنوان روز زن و روز مادر جشن میگیرند ودر کشور هاي‌‌ اروپایی کاتولیک روز مریم مقدس را بعنوان روز مادر و روز زن جشن میگیرند.

 

در کشور بولیوی هم روز جنگ ویژه اي که زنها نیز در ان شرکت داشته اند را بعنوان روز زن و روز مادر جشن میگیرند، در برخی از کشور هاي‌‌ غربی هم از جمله انگلستان دومین یکشنبه ماه مه هرسال روز مادر می باشد ودر ژاپن، زاد روز همسر وقت امپراتور این کشور بعنوان روز مادر و روز زن گرامی شمرده می شود. در ایران نیز روز مادر با شکوه و توسط خانواده ها گرامی داشته میشود.

 

اولین پیشنهاد ما برای هدیه روز مادر

 

1- یک کتاب رمان بسیار خواندنی

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

اگر مادر شما به خواندن رمان علاقه زیادی دارد ما بشما پیشنهاد می‌کنیم برای او یک کتاب رمان مطابق با سلیقه او بخرید ودر روز گرامی داشت مادر به او هدیه دهید.

 


 

2- ساعت مچی زنانه برای هدیه روز مادر

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

خرید ساعت مچی زنانه انتخابی شیک برای هدیه دراین روز است.ما بشما پیشنهاد میکنیم یک ساعت برند و شیک بخرید و با هدیه دادن ان در روز مادر، مادر خودرا خوشحال کنید.

 


 

3- باغ خانگی برای روز مادر

همه ی ي ي ي مادر ها به گل و گیاهان علاقه زیادی دارند،پیشنهاد ما بشما این است که کمی خلاقیت به خرج دهید، و برای مادرتان یک باغ خانگی درست کنید ودر روز مادر وی را سوپرایز کنید.

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

برای مثال: شیشه هاي‌‌ دور ریختنی را جمع آوری کنید ودر انها گیاهان و گل هاي‌‌ مختلف بکارید ودر گوشه اي از خانه برای مادر خود یک باغ خانگی بسازید ودر این روز وی را سوپرایز کنید.

 


 

4- خرید کیف و کفش ست برای روز مادر

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

اگر مادر شما اهل دنبال کردن مد و فشن است بشما پیشنهاد می‌کنیم برای او یک کیف و کفش ست مطابق با سلیقه او بخرید ودر روز مادر به او کادو بدهید.

 


 

5- ماگ قهوه

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

اگر مادر شما به نوشیدن قهوه علاقه زیادی دارد ما بشما پیشنهاد میکنیم برای او یک ماگ قهوه لاکچری بخرید ودر این روز به او هدیه دهید.

 


 

6- طلا و جواهرات روز مادر

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

همه ی ي ي ي ما می‌دانیم که خانمها به طلا و جواهرات علاقه خاصی دارند. اگر میخواهید برای این روز هزینه کنیدبه گزارش تالاب و یک هدیه با ارزش به او بدهید ما بشما خرید گوشواره، دستبند، انگشترویا یک گردنبند طلا به او هدیه بدهید.

 


 

7- عطر و ادکلن زنانه روز مادر

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

عطر و ادکلن زنانه یکیدیگر از هدایای شیک و لاکچری برای روز مادر می باشد،ما بشما پیشنهاد میکنیم ادکلنی با بوی ملایم را برای مادر خود انتخاب کنید ودر روز مخصوص مادر ها او هدیه بدهید.

 


 

8 – کارت هدیه

بهترین هدیه برای روز مادر « پیشنهاد ویژه برای هدیه روز مادر»

کارت هاي‌‌ اعتباری هدیه بانک ها هم از گزینه هاي‌‌ خوب و رایج هدیه به مادر در روز مادر است.اگر نمی دانید چه هدیه اي به مادر خود بدهید،بشما پیشنهاد می‌کنیم به او یک کارت هدیه بدهید.

 

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/بهترین-هدیه-مادر.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()