نوشته شده توسط : نازی

کادو مسخره موش ژله ای
از موش اونم نوع ژله ایش برای کادو تولد مسخره غافل نشید با حالت چسبناکی که داره آخر چندش محسوب میشه و کادویی که به همین راحتی نباید از کنارش رد بشید.

موش ژله ای مدل Sticky
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
موش متحرک مدل DSK1870
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
ابزار شوخی مدل موش کد 2020
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
هدیه تولد مسخره توالت آبپاش
این مورد هم یک هدیه مسخره است و هم سرگرم کننده کادو تولد مسخره بازی چون در همان روز تولد میتوانید یک چالش و بازی راه اندازی کنید تا مهمان ها شانس خود را امتحان کنند. کارکرد این دستگاه به این صورت است که شما رول دستما توالت را چرخانده و سپس دستگیره طرف دیگه رو فشار می دهید اگر شانس با شما یار باشد خیس نمی شوید ولی اگر شانس نداشته باشید این دستشویی زیبا شما را خیس خواهد کرد.

ابزار شوخی طرح توالت آبپاش مدل DSK-2950
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
کادو تولد مسخره آبکش

:: بازدید از این مطلب : 91

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

انتخاب و خرید تابه رژیمی, نکاتی برای انتخاب تابه رژیمی

مراقب کیفیت پایین تابه های چینی موجود در بازار باشید

 

یکی از تابه هایی که امروزه شدیدا مد شده است، همین تابه های رژیمی هستند. تابه رژیمی معمولا دو طرفه هستند و هنگام پخت و پز درها روی هم بسته و کاملا قفل می شوند. در نتیجه با کمک بخار آب و بدون نیاز به آب و روغن، غذاهایی مانند مرغ و ماهی را خیلی زود برای خوردن آماده می کنند.

 

لازم به ذکر است که اگر بعد از خرید از دو طرفه بودن تابه رژیمی راضی نبودید، می توانید با باز کردن لولای میانی تابه ها را از هم جدا نموده و دو تابه معمولی داشته باشید. در بعضی از مدل ها یکی از تابه های شیاردار است که برای تهیه غذاهایی مانند استیک بیشتر کاربرد دارد. تابه رژیمی در دو اندازه مختلف دیده می شود.

 

تابه های رژیمی در ابعاد و شکل های مختلف و برای سلیقه های متفاوت در بازار عرضه می شود که نکاتی را در استفاده از آن باید رعایت کنیم.

 

نکاتی قبل از خرید تابه رژیمی

 قبل از انتخاب تابه رژیمی مورد نظر درباره مارک های مختلف موجود در بازار پرس‌ و جو کنید تا دقیقا آنچه را که به آن نیاز دارید، خریداری کرده‌ باشید.

 

 مراقب کیفیت پایین تابه های چینی موجود در بازار باشید.

 باید این نوع ماهی تابه را از مارک های معتبر خریداری کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از این تابه بکنید.

 

 قبل از استفاده از تابه رژیمی باید راهنما را به دقت مطالعه کنید و به خوبی از جزئیات استفاده از آن آگاه باشید.

 ماهی تابه های رژیمی در ابعاد مختلفی وجود دارد و باید بسته به نیاز خانواده تان اقدام به خرید کنید.

 

خرید تابه رژیمی,نکاتی برای خرید تابه رژیمی

سطح درونی و بیرونی تابه رژیمی نچسب باشد و از محکم بودن قفل اطمینان حاصل کنید

 

 باید مطمئن باشید سطح درونی و بیرونی تابه رژیمی نچسب است و از محکم بودن قفل اطمینان حاصل کنید.

 

 از نچسب بودن سطح درونی و بیرونی تابه و همچنین محکم بودن قفل آن اطمینان حاصل کنید و به سراغ خرید انواعی بروید که گارانتی معتبر دارند.

 

 بهترین نوع تابه های بدون نیاز به روغن، انواعی هستند که به صورت مستقیم روی شعله اجاق‌ گاز قرار می گیرند.

 باید قبل از خرید از نسوز بودن دسته ماهی تابه مطمئن شوید.

 نباید به دنبال نوع ماهی تابه با قیمت پایین باشید زیرا نوع استاندارد و مرغوب این ماهی تابه قیمت مشابهی دارند.

 

 تابه های رژیمی بنا به ابعاد، جنس، نوع و کارایی به قیمت های مختلفی در بازار یافت می شوند. در زمان خرید باید بدانید که قیمت بالای ماهی تابه نشان دهنده مرغوبیت آن نیست. باید از افرادی که از خرید این نوع ماهی تابه رضایت دارند کمک بگیرید تا بتوانید کالای مناسبی را بخرید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/guide3-buying2-diet-pans.html

 



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



1- برای حذف لکه های عرق زرد، 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 4 قاشق غذاخوری آب اکسیژینه و 1 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی مخلوط کنید. مخلوط را به لکه بمالید و آن را برای 15-20 دقیقه ثابت قرار بدهید. مراقب باشید با پارچه های نازک مانند کتانی. از این ماده غالبا استفاده نکنید زیرا پارچه می تواند خراب شود.

 

لکه های چمن و خون روی شلوار جین می توانند با جوش شیرین حل شده در مقدار کمی آب گرم حذف شوند. این مخلوط را با استفاده از یک قلم مو به پارچه بمالید و آن را به مدت 30 دقیقه بگذارید. سپس آن را بشویید و شستشو دهید.

 

استفاده هایی از جوش شیرین, کارایی های جالب جوش شیرین

جوش شیرین برای از بین بردن لکه های عرق کاربردی است

 

2- برای نگه داشتن بروکلی به رنگ سبز روشن هنگام پخت و پز، 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را به آب آشامیدنی اضافه کنید. درسته جوش شیرین رنگ سبزیجات را خوب نگه می دارد ولی بهتر است آن را استفاده نکنید..

 

کاربردهای جوش شیرین,کاربردهای جالب جوش شیرین

جوش شیرین باعث ماندگاری سبزی بروکلی در هنگام پخت و پز می شود

 

3- برای تهیه تکه های ظرفشویی در خانه، به 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 1/2 فنجان نمک و 1/3 فنجان اسید سیتریک نیاز دارید. تمام مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید و 2-3 قاشق غذاخوری از یک مایع ظرفشویی را اضافه کنید. دوباره ماده را خوب مخلوط کرده و 1.5 تا 2 ساعت آن را هم بزنید. وقتی ماده شروع به زیاد شدن کرد، مخلوط را به قالب های سیلیکونی شکلات یا یخ بگذارید و آن را خشک کنید.

 

مهارت هایی برای جوش شیرین, کاربردهای جوش شیرین در خانه داری

از جوش شیرین برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید

 

4- برای خلاص شدن از لکه های سفید روی تخته سیاه، شما باید آن را با یک اسفنج مرطوب خیس خورده در جوش شیرین بشویید.

 

استفاده از جوش شیرین,طرز استفاده از جوش شیرین

با جوش شیرین لکه های تخته سیاه را تمیز کنید

 

 

5- برای از بین بردن سموم دفع آفات و موم از میوه ها و سبزیجات، آنها را به مدت 15-20 دقیقه در محلول (1 قاشق چایخوری جوش شیرین و 33 لیتر آب) قرار دهید.

 

کارایی های جالب جوش شیرین, کاربردهای متفاوت جوش شیرین

به وسیله جوش شیرین سموم و موم را از میوه ها و سبزیجات را از بین ببرید

 

 

6- برای نرم شدن لباس ها، لباس ها را در محلول جوش شیرین و آب گرم چند ساعت قرار دهید و سپس آن بشویید هو لباستان نرم می شود و هم تمیز می شود.

 

کاربردهای جالب جوش شیرین,استفاده هایی از جوش شیرین

جوش شیرین باعث نرمی و تمیز شدن لباس ها می شود

 

7- برای تمیز کردن کتونی و کفش های اسپرتتان 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 1 قاشق غذاخوری آب اکسیژنه و 1 قاشق غذاخوری آب. را به آرامی مخلوط کنید و به وسیله ی یک برس کوچک برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/baking4-applications.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

نکاتی برای خرید گوشی تلفن همراه, نکته هایی برای خرید گوشی تلفن همراه

اصالت گوشی تلفن را استعلام کنید

 

نکاتی هنگام خرید گوشی هایی با طرح ریجستری به توصیه های زیر توجه کنید:

 

1- اصالت گوشی را استعلام کنید!

تصور کنید که برای خرید آیفون 8 جدیدی به فروشگاه موبایلی مراجعه کردید و تمایل دارید یکی از آیفون های 8 فروشگاه را خریداری کنید. در این شرایط پیش از تکمیل خرید، حتما ابتدا اصالت گوشی را استعلام نمایید. برای انجام این کار آیفون 8 مورد نظر را روشن کنید و به دایلر (شماره گیر) آن مراجعه نمایید. کد *#06# را  وارد کنید تا کد IMEI گوشی نمایش داده شود. حالا مراحل زیر را طی کنید:

 

یک پیامک حاوی کد IMEI گوشی را به شماره 7777 ارسال کنید.

منتظر دریافت پیامک از سوی سامانه همتا باشید. این پیامک ظرف چند دقیقه برایتان ارسال خواهد شد و حاوی اطلاعات گوشی است که کد IMEI آن را ارسال کرده بودید. اطلاعات ارائه شده را با اطلاعاتی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را مطابقت دهید.

 

اگر اطلاعات ارائه شده از سوی پیامک سامانه همتا با اطلاعاتی که گوشی مورد نظر دارد همخوانی دارند، گوشی اصلت دارد یا بهتر بگوییم یک گوشی قاچاق نیست. بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که فروشنده باید به همراه گوشی به شما یک کد فعال سازی هم بدهد تا با استفاده از آن بتوانید گوشی را در سامانه همتا فعال نموده و ارتباط مابین سیم کارت خود و آن گوشی را برقرار سازید. علاوه بر روشی که در بخش فوق برای استعلام اصالت گوشی شرح دادیم، می‌توانید از روش های دیگر زیر هم بدین منظور استفاده کنید:

 

 دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق کد دستوری *7777#

 دریافت استعلام اصالت گوشی از طریق سایت سامانه همتا

 دریافت استعلام اصالت گوشی

 

2- گوشی هایی که توسط فروشندگان عرضه می شود حتماً باید دارای کد فعالسازی باشد.

این کد باید در داخل جعبه گوشی و یا کارت گارانتی وجود داشته باشد. چنانچه این کد وجود نداشت از خرید گوشی پرهیز کنند. و یا در هنگام خرید کد فعال‌سازی را از فروشنده درخواست کنند.

 

3- پس از خرید گوشی با استفاده از سامانه #۷۷۷۷* و با استفاده از منوی فعالسازی نسبت به فعالسازی گوشی خود اقدام کنند تا در هنگام استفاده با مشکلی مواجه نشوند.

 

4- ثبت گوشی های تلفن همراه به هیچ عنوان هزینه ای ندارد و خریداران نباید به ادعاهایی مبنی بر اینکه با پرداخت مبلغی می توان گوشی های قاچاق را در سامانه ثبت کرد توجه کنند تا پس از خرید برای استفاده از گوشی با مشکل مواجه نشوند.

 

نکاتی قبل از خرید گوشی تلفن همراه:

1. از یک موبایل چه می خواهید؟

یک تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ، متوسط و یا با کیبورد فیزیکی احتیاج دارید؟ برایتان دوربین موبایل اهمیت دارد یا قابلیتهای اتصال آن مهم‌تر است ؟ تصمیم شما در این مرحله در مورد اینکه دقیقا کدام یک از قابلیتهای تلفن همراه کاربرد بیشتری برایتان دارد و از اهمیت بیشتری برخوردار است، می تواند تعیین کند که باید به سراغ چه مدل و یا برندی بروید.

 

2. سیستم عامل مورد نظرتان را برای گوشی تلفن همراه انتخاب کنید

در حال حاضر چهار سیستم عامل اندورید، بلک بری، iOS و ویندوز تلفن برای تلفنهای همراه هوشمند طراحی شده است.

 

3. ویژگی خاص تلفن همراهتان را انتخاب کنید

وقتی برای خرید تلفن همراه به مجتمع های فروش تلفن همراه مراجعه می کنید، انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار داده می شود اما هیچوقت نمی ‌توانید به کارمندان و فروشندگان یک نمایندگی خاص درباره ویژگی هایی که در مورد تلفن های همراهشان می ‌دهند اعتماد کنید و بر اساس حرف آنها مدل موبایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

بهتر است اگر دوستی دارید که اطلاعات کافی درباره تلفن ‌های همراه دارد، وی را برای خرید تلفن با خود ببرید و اگر چنین امکانی برای شما وجود ندارد، تعدادی از مهمترین ویژگی های هر تلفن همراه در زیر آورده شده است که می توانید بر اساس آنها انتخاب درستی داشته باشید.

 

گوشی تلفن همراه,خرید گوشی تلفن همراه

سیستم عامل مورد نظرتان را برای گوشی تلفن همراه انتخاب کنید

 

 صفحه نمایش گوشی تلفن: هر یک از صفحه های نمایش AMOLED یا LCD در نوع خود صفحه های نمایش خوبی محسوب می شوند. برای انتخاب یک صفحه نمایش با کیفیت مناسب لازم است به رزولوشن تصویر توجه کنید.

 

حداقل کیفیت مورد نیاز شما می تواند یک صفحه نمایش با کیفیت 800×480 پیکسلی باشد اما اگر یک تلفن با صفحه نمایش 1280×720 پیکسلی انتخاب می کنید باید بدانید که این تلفن بالاترین کیفیت تصویر را دارد. هر صفحه نمایشی که دارای کلمه Retina است و از سوی اپل طراحی شده شما را ناامید نخواهد کرد.

 

 پردازنده دو هسته‌ای: موبایل هایی که از داشتن یک پردازنده دو هسته ای سود می برند بهترین گزینه ها هستن چراکه این تلفن ها نسبت به موبایل های یک هسته‌ای عمر مفید طولانی تر دارند. گوشی های یک هسته ای اگرچه تلفن های ارزانتری هستند و بعضی سیستم های عامل مانند ویندوز تلفن و بلک بری روی دستگاه های دو هسته ای نصب نمی شوند اما اگر حق انتخاب دارید حتما یک تلفن با پردازشگر دو هسته ای یا حتی چهار هسته‌ای را انتخاب کنید و این نکته را در نظر بگیرید که قرار نیست تمام پولتان را بابت خرید یک تلفن همراه پرداخت کنید بلکه گوشی های هوشمند جدید در واقع کامپیوترهای شخصی کوچکی هستند که باید از قدرت پردازش بالایی برخوردار باشند.

 

 اتصال 4G LTE: اگر بیشتر فعالیت هایتان به اینترنت مربوط می‌شود و سرعت اتصال نیز برایتان اهمیت دارد موبایلی را انتخاب کنید که از اینترنت 4G پشتیبانی کند و علاوه بر آن طول عمر باتری خوبی نیز داشته باشند، اگرچه به نظر می رسد LTE (استانداردی جهت انتقال داده های پرسرعت بی سیم برای تلفن) در حال حاضر ویژگی چندان مهمی نباشد اما به خاطر داشته باشید که موبایلتان را تنها برای دو سال نمی خرید. بنابراین اگر در خرید تلفن همراه به این نکته دقت نداشته باشید ممکن است در دو یا سه سال آینده موبایل هایی را ببینید که با سرعت بی نظیری به اینترنت وصل می شوند در حالیکه موبایل شما از این مزیت بی بهره است.

 

 سیستم عامل به روز رسانی شده: اگر تلفن همراهی با سیستم عامل اندروید را انتخاب کرده‌اید، دقت کنید که ورژن Lollipop 5.0 روی آن نصب شده باشد، اما اگر موبایل انتخابیتان ویندوز تلفن دارد این ویندوز باید نسخه Windows Phone 8.1 باشد و اگر یکی از موبایل های بلک بری را انتخاب کرده‌اید باید سیستم عامل آن ورژن 10 باشد. آخرین ورژن گوشی‌های اپل نیز با iOS 8 ارائه می‌شود.

 

 دوربین با کیفیت: قبل از خرید موبایل با آن چند عکس امتحانی بگیری و کیفیتش را با دوربین آخرین ورژن iPhone مقایسه کنید اگر نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد پس احتمالا کیفیت عکس بالایی ندارد. شما همیشه دوربین عکاسی تان را درست وقتی یک اتفاق جالب می افتد، همراه ندارید در حالیکه یک موبایل همیشه در جیبتان است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buying2-mobile-phone1.html



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

دستبند و اکسسوری
آقایان زیادی نیستند که به دست‌شان دستبند بیاندازند ولی اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آید، باید برای او بهترین دستبند را هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند. اگر بودجه زیادی ندارید ولی می‌خواهید یک هدیه ویژه برای آقایان بخرید، دستبند مردانه ریسه نگارخانه مدل Ri3-O1037B را هدیه بگیرید. اگر هم می‌خواهید یک دستبند شیک و با ارزش برای او بخرید، بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان دستبند مردانه نومینیشن مدل ترایپ برگزیدن زیاد نکوداشتن است.

دستبند مردانه ریسه گالری

دستبند مردانه نومینیشن

راهنمایی برای خرید بهترین هدیه برای آقایان!
در اینجا لیستی از ۳۰ هدیه خاص برای آقایان تهیه کرده‌ایم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای مناسب از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان باشد. این فهرست با توجه به سلیقه و نیاز آقایان جوان طراحی شده و شامل انواع کیف، کفش، ساعت، ابزارها بهداشتی و… می‌شود. چه به دنبال هدیه تولد برای آقایان جوان باشید و چه بخواهید با یک هدیه روز مرد را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید هدیه برای آقایان شما را سربلند خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



زنان فرانسوی به سادگی و در عین حال زیبایی شهرت دارند و برای این که ظاهری زیبا و بدون نقص داشته باشید کافی است این اصول ساده و ارزشمند در رابطه با استایل زنان فرانسوی را رعایت کنید.

 

آن ها کفش های ساده و ظریف دوست دارند

زنان فرانسوی علاقه ای به کفش های لژدار و پاشنه ۱۰ سانتی ندارند. آن ها بیشتر از استایل زنانه خودشان را دوست دارند به همین دلیل هیچوقت خودشان را با پوشیدن کفش های پاشنه بلند عذاب نمی دهند. به همین دلیل کفش هایی می پوشند که بتوانند تمام روز با آن راه بروند.

 

آشنایی با رفتارهای زنان فرانسوی, سبک های آرایش زنان فرانسوی

زنان فرانسوی کفش هایی می پوشند که بتوانند تمام روز با آن راه بروند

 

آرایش طبیعی را ترجیح می دهند

زنان فرانسوی صرف نظر از سن و موقعیت اجتماعی به زیبایی طبیعی خود اهمیت زیادی می دهند و می دانند که چگونه زیبایی های طبیعی خود را برجسته تر نشان دهند. حداکثر آرایش آن ها در روز ریمل، رژگونه و رژلب رنگ طبیعی است و در ساعات غروب کرم پایه سبک، خط چشم دنباله دار و رژلب رنگ روشن استفاده می کنند. این سبک آرایش در ساعات روز برای یک زن فرانسوی مناسب نیست.

 

زنان فرانسوی,آشنایی با زنان فرانسوی

زنان فرانسوی صرف نظر از سن و موقعیت اجتماعی به زیبایی طبیعی خود اهمیت زیادی می دهند

 

به رژلب قرمز علاقه دارند

تمام زنان فرانسوی حداقل ۱ عدد رژلب قرمز در کیف آرایشی خود دارند که در موارد ضروری از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال وقتی به یک جشن دعوت شده باشند و وقتی برای رفتن به خانه و آماده شدن نداشته باشند فقط با یک رژلب قرمز خودشان را برای جشن آماده می کنند.

 

سبک پوشش و آرایش زنان فرانسوی, سبک پوشش زنان فرانسوی

زنان فرانسوی وقتی آمادگی برای جشن نداشته باشند فقط با رژ لب قرمز خود را آماده می کنند

 

مدل موهای ساده را ترجیح می دهند

شاید هیچوقت یک زن فرانسوی را با موهای شینیون شده شلوغ نبینید چون به نظر آن ها این مدل موها سخت و خسته کننده هستند. آن ها موهای دم اسبی و بافته شده تنها مدل موهایی هستند که زنان فرانسوی علاقه زیادی دارند.

 

نحوه آرایش,نحوه پوشش زنان فرانسوی

موهای دم اسبی و بافته شده تنها مدل موهایی هستند که زنان فرانسوی علاقه زیادی دارند

 

آن ها به بهترین آرایشگاه ها می روند

یک زن فرانسوی ترجیح می دهد لباس های ارزان بخرد تا بتواند به بهترین آرایشگاه ها برود. وقتی لباس مناسب استایل شان باشد قیمت آن اهمیت چندانی ندارد. اما هیچوقت نمی تواند موهای خراب و یا رنگ بد مو را مخفی کند. به همین دلیل بهترین مدل موها از فرانسه سرچشمه می گیرند. آرایشگرهای حرفه ای در فرانسه طوری موها را کوتاه می کنند که بدون نیاز به چیزی خوش حالت می مانند.

 

سبک های آرایش زنان فرانسوی, پوشش زنان فرانسوی

یک زن فرانسوی ترجیح می دهد لباس های ارزان بخرد تا بتواند به بهترین آرایشگاه ها برود

 

آن ها به زیبایی اکسسوری ها نیز اهمیت می دهند

 

شال گردن، دستکش، عینک آفتابی و جواهرات برای زنان فرانسوی از پایه های اصلی استایل هستند. شاید لباس های آن ها بسیار ساده و تک رنگ باشند اما این اکسسوری ها هستند که استایل واقعی یک زن فرانسوی را می سازند. اکسسوری هایی مثل شال و کلاه می توانند استایل را به کلی تغییر دهند و یک زن فرانسوی در این کار مهارت بالایی دارد.

 

آشنایی با زنان فرانسوی,آشنایی با رفتارهای زنان فرانسوی

شال گردن، دستکش، عینک آفتابی و جواهرات برای زنان فرانسوی از پایه های اصلی استایل هستند

 

زنان فرانسوی برندهای لوکس و لباس هایی با طرح لوگو نمی پوشند

آن ها بیشتر ترجیح می دهند از برندهای ناشناخته لباس بخرند تا این که لباس هایی با طرح لوگوی بزرگ بپوشند. برای زنان فرانسوی نشان دادن قیمت لباس نوعی بی سلیقگی است.

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



برای داشتن ظاهر زیبا و منحصر بفرد، علاوه بر مدل لباس، باید در مورد ترکیب رنگ لباس هایی که به تن می کنید نیز اطلاعاتی داشته باشید. با وجود تنوع رنگی بالا، انتخاب این که کدام رنگ ها با هم به زیبایی ست می شوند، سخت است اما نگران نباشید زیرا ما در اینجا بهترین ترکیب رنگی لباس خانم ها در پاییز را برایتان آورده ایم. با دنبال کردن آنها چون ستاره ای در جمع بدرخشید.

 

لباس های رنگی برای خانم ها, انواع لباس های رنگی برای خانم ها
ترکیب های رنگی لباس برای خانم ها در پاییز, جذاب ترین ترکیب های رنگی لباس برای خانم ها در پاییز

لباس های رنگی مناسب خانم ها

 

راهنمای انتخاب لباس های رنگی برای خانم ها,لباس های رنگی مناسب خانم ها
ترکیب رنگ های لباس های پاییزی خانم ها,رنگ های مناسب لباس های پاییزی

انواع لباس های رنگی برای خانم ها

 

انواع لباس های رنگی برای خانم ها, ترکیب های لباس برای خانم ها
جذاب ترین ترکیب های رنگی لباس برای خانم ها در پاییز, لباس های رنگی برای خانم ها

ترکیب های رنگی لباس برای خانم ها در پاییز

 

لباس های رنگی خانم ها, راهنمای انتخاب لباس های رنگی برای خانم ها
لباس های رنگی مناسب خانم ها,ترکیب رنگ های لباس های پاییزی خانم ها

لباس های رنگی مناسب خانم ها

 

 

 

ترکیب رنگ های لباس های پاییزی خانم ها,جذاب ترین ترکیب های رنگی لباس برای خانم ها در پاییز
رنگ های مناسب لباس های پاییزی,ترکیب های رنگی لباس برای خانم ها در پاییز

ترکیب



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

نکاتی برای مسافرت, پوشش آقایان در سفر

یک جفت کفش آکسفورد مردانه چرمی یک انتخاب ایده آل به حساب می آید

خوشتیپ بودن دردسرهای خودش را دارد، اگر می خواهید چیزی را از قلم نیاندازید و همچنین ظاهری مناسب داشته باشید.

* کفش مناسب به همراه داشته باشید

قبل از اینکه به سفر بروید با توجه به جلسات کاری خود لباس و کفش مناسب را انتخاب کنید، یک جفت کفش آکسفورد مردانه چرمی یک انتخاب ایده آل به حساب می آید. همچنین اگر در خصوص رنگ آن هنوز تصمیمی نگرفته اید پیشنهاد ما به شما رنگ مشکی است.

 

* یک کمربند مردانه مناسب انتخاب کنید

شاید از نظر شما این اکسسوری کوچک چندان دارای اهمیت نباشد، ولی نکته ای که نباید فراموش کنید این است که حتما باید رنگ كمربند خود را مطابق بند ساعت و کفش خود انتخاب کنید. همچنین به سگک کمربندتان نیز توجه کنید، اگر قصد پوشیدن کت و شلوار رسمی را دارید حتما از سگک های کوچک و ظریف استفاده کنید؛ چرا که سگک های بزرگ و کمربندهای پهن برای تیپ اسپرت مناسب است.

 

* چوب لباسی مناسب در اتومبیل داشته باشید

اگر قصد رفتن به سفر با اتومبیل شخصی خود را دارید، حتما این وسیله را فراموش نکنید. چرا که در غیر این صورت بعد از رسیدن به مقصد باید تمام زمان خود را صرف اتو کردن پیراهن ها، کت و سایر لباس های خود کنید.

 

* افراد خوشتیپ برای خود چک لیست دارند

خوشتیپ بودن دردسرهای خودش را دارد، اگر می خواهید چیزی را از قلم نیاندازید و همچنین ظاهری مناسب داشته باشید. یک چک لیست از لباس و اکسسوری هایی که قصد استفاده از آن ها را دارید تهیه کنید و چند نسخه از آن تهیه کرده و درون چمدان خود قرار دهید.

 

* ریش تراش را فراموش نکنید

آقایان خوشتیپ همواره به اصلاح مرتب صورت خود می پردازند. ریش تراش، خمیر ریش و افتر شيو (خمیر بعد از اصلاح) از مهم ترین مواردی است که باید در چمدان خود قرار دهید. هیچ چیزی مانند دوش گرفتن بعد از یک سفر طولانی و اصلاح صورت شما را سرحال تر نمی کند.

 

 

* مسواک، خمیر دندان و شانه

مراقبت از دندان هایتان را هرگز فراموش نکنید، یک مسواک مسافرتی کوچک و خمیر دندان می تواند به زیبایی لبخند شما کمک کند. همچنین بعد از سفر حتما موهای خود را شسته و با شانه مرتب نماید.

 

* جوراب و لباس زیر

هرگز فراموش نکنید که چند دست لباس زیر و جوراب متناسب با کت و شلوار و یا لباس اسپرت خود به همراه داشته باشید. در هنگام سفر به اندازه کافی زمان ندارید بنابراین سعی کنید با رعایت این نکته همواره خوشتیپ و مرتب به نظر بیاید.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

راهنمای گزینش و خرید هدیه مردانه اداری: از دسته کادوهای عالی که می توانید به همسر و یا سرپرست خویش بدهید ، یک هدیه مردانه اداری می باشد که ما در این مقاله منظور داریم ، بررسی کنیم چه هدیه مردانه اداری پسندیده خواهد بود تا هم از قیمتی مناسب برخوردار باشد و ارزان باشد و هر مناسب برای کارهای اداری باشد.

توجه داشته باشید که خرید هدیه مردانه اداری ممکن است برای شما کاری سخت باشد ، کادو ست مردانه اما اگر بتوانید یک کادوی مناسب اداری پیدا کنید توانسته اید همسر خود را زیاد خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را داشته باشید.

در گزینش یک هدیه مردانه اداری باید توجه داشت که این کادو باید به چهره رسمی بوده و از دسته کادو های مناسب برای شغل در گردانیدن باشد.

برای کادو دادن به سرپرست کمپانی می تاب شغل را با هدیه دادن شکلات ، سالنامه و یا تقویم تمام کرد ، زمانی برای شما این کار دشوار میشود که میخواهید یک هدیه مردانه اداری را برای همسر خویش خریداری کنید.

ما در پیوستگی این نوشتار منظور داریم جدیدترین پیشنهادات را برای خرید یک هدیه مردانه اداری بگوییم لغایت سایر در انتخابی مشکل در خرید هدیه فقط نبوده و با کمک این نوشتار به راحتی بتوانید کادوی رسمی که میخواهید را خریداری کرده باشید.

در اینجا پیشنهادات جذابی برایتان داریم الی بتوانید یکم اینکه بدون دغدغه فکری و دوما با روشی جدید کادویی به همکار، سرپرست و یا دوستتان بدهید که جالب باشد و با دائم متفاوت باشد.

خرید هدیه مردانه اداری پک کادوی چرم
از اولین مواردی که برای هدیه مردانه اداری شدنی است به ذهن هر کسی دست پیدا کند خرید پک کادوی چرم می باشد که این کادو به چهره پک بوده حائز حالت رسمی نیز می باشد.

در پک های چرم در بیشتر اوقات یک کمربند چرم ، کیف پول چرم ، ساعت با بند چرم ، جاسوئیچی چرمی ، وسایل دکوری اداری و جا انگشتری قرار دیتا شده است که با پروا به هزینه ای که پرداخت می کنید شمار موجودی های این پک متغیر خواهد بود.

در پیوستگی هدیه مردانه اداری باید گفت ، به طور نمونه یک پک ارزان بها تنها دربرگیرنده کمربند ، سگک کمربند و همچنین کیف پول چرمی خواهد بود و یک پک چرم گرانقیمت شامل همگی موارد گفته شده می باشد که با توجه به هزینه ای که میخواهید برای هدیه دادن صرف کنید می توانید پک باره نظر را خریداری کنید.

برای پک های اداری از یک جعبه رسمی ویژه کاربرد شده است که در پک های گرانقیمت این جعبه به چهره چوبی بوده و در پک های ارزان قیمت حائز جعبه مقوایی شیک و جذاب می باشد.

پس اگر به پیگیری یک هدیه مردانه اداری خاص می باشید بدون شک برای شما خرید این گردآور پک اداری انتخابی بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

قیمت های پک اداری چرم از قیمت ۱۵۰ هزار تومان پیش درآمد میشود و الی ۲ الی ۳ میلیون پیوستگی دارد که با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید این هدیه را خریداری کنید.

ناگفته نماند که از هدیه پک چرمی میتوانید برای کادو دادن به معلم ، سرپرست ، آموزگار ، همکار خویش نیز کاربرد کنید و به چهره کلی این کادو یک هدیه لاکچری ، رسمی و لوکس می باشد.

خرید هدیه پک کادوی میوه خشک
در صورتی که قصد دارید از همکار خود دیدن کنید و به تعقیب یک هدیه مردانه اداری متناسب هستید ، خب خرید پک کادوی میوه خشک انتخابی زیاد عالی خواهد بود.

از خاصیت اصلی پک کادوی میوه خشک به عنوان هدیه مردانه اداری این است که از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برخوردار بوده و مناسب برای هر شخصی خواهد بود.

به طور نمونه شدنی است برای یک شخص خرید پک چرمی پسندیده نبوده و مورد سلیقه اش نباشد ، ولی خرید پک کادوی میوه خشک زیاد عالی است زیرا که همگی افراد خوردن میوه خشک را همنشین دارند.

در ادامه هدیه مردانه اداری باید گفت ، وانگهی شما می توانید پک میوه خشک را به همسر خویش نیز هدیه بدهید ، الی زمانی که همسر شما به کمپانی مراجعه کرد و دانستن گشنگی به او دست عدل از پک میوه خشکی که به او هدیه دیتا اید بخورد.

سایر هدایای برای کادو دادن اداری
از سایر کادو هایی که می توانید به عنوان هدیه مردانه ادرای از آن بهره‌گیری شود خرید یک جا قلمی ، کمربند چرم تنها ، پوشاک ، رز طلایی ، رز ابد و یا پیکر برای روی میز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



گاهی پوست روشنی دارید و گاهی رنگ صورت تان نسبت به روز قبل به وضوح تیره تر است؛ گاهی با وجود هشت ساعت خواب، خواب آلوده و کسل به نظر می رسید و گاهی با وجود کار زیاد، چهره ای سرحال دارید.

 

احتمالاً تا کنون بارها از دوستان و یا همکاران خود جملاتی درباره ی همین موارد شنیده‌اید و حتماً متوجه شده اید که تمام این تغییرات در چهره ی شما به خاطر رنگ لباس و از همه مهمتر رنگ روسری و شالی است که به سر دارید.

 

انتخاب رنگ شال و روسری به این دلیل که نزدیک ترین لباس شما به پوست صورت تان است، مهم ترین انتخاب در میان لباس هاست تا آن اندازه که ممکن است شما را چیزی که اصلا نیستید و یا دوست ندارید، نشان دهد.

 

اگر تا به حال چندان به هماهنگی رنگ روسری و شال با پوست صورت فکر نمی کردید و یا آنها را تنها براساس سلیقه‌ی شخصی انتخاب می‌کردید، این مقاله را بخوانید. مقاله‌ای کوتاه که در آن سعی کرده‌ایم با چند راهکار و دستورالعمل ساده، شما را در انتخاب و خرید شال و روسری، یکی از اثربخش ترین اجزاء ظاهرتان یاری کنیم.

 

رنگ پوست خود را تعیین کنید

پوست هر انسان یک زمینه ی طبیعی دارد که معمولاً به سه نوع گرم، سرد و خنثی تقسیم‌بندی می شود. برای آنکه بتوانید زمینه‌ی رنگ صورت تان را تعیین کنید، به یک آینه و مقدار کافی نور طبیعی روز نیاز دارید.

 

یکی از ترفندها این است که دو رنگ مختلف زیورآلات یعنی نقره‌یی و طلایی را امتحان کنید، اگر رنگ صورت تان با زیوآلات نقره‌ای بهتر و دلچسب‌ تر است زمینه‌ی رنگ شما سرد است و اگر با طلایی چهره‌ی خود را بیشتر می پسندید، شما یک زمینه‌ی رنگ گرم دارید. قاعدتاً اگر وضعیتی میان این دو مورد دارید، رنگ پوست شما خثی است کهه اتفاقاً زمینه‌ی چندان رایجی نیز نیست.

 

رنگ پوست گرم

اگر رنگ شما گرم است بهترین انتخاب ها نیز برای شما همان رنگ های گرم هستند؛ رنگ هایی داغ و غنی مانند قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ایی شتری و تیره.

 

نکاتی برای انتخاب شال و روسری,روسری هماهنگ با پوست

رنگ نارنجی، از رنگ های جذاب و مناسب پوست گرم است

 

انتخاب شال و روسری,راهنمای انتخاب شال و روسری

قرمز رنگی غنی ست که در میان زمینه های مختلف پوست، بیشتر با پوست گرم هماهنگ است

 

رنگ پوست خنثی

 

برای داشتن چنین رنگی باید خوشحال باشید، شما از معدود افرادی هستید که در انتخاب رنگ لباس و روسری خود محدودیت ندارید. رنگ های مناسب شما در طیف رنگ گرم تا سرد بسته به نوع سلیقه ی خودتان در نوسان است.

 

رنگ پوست سرد

اگر تشخیص داده‌اید که رنگ پوست سرد دارید، رنگ های سردتر در طیف رنگ، روی پوست شما بسیار زیباتر به نظر می رسند. سعی کنید رنگ هایی مانند آبی، سبز، بنفش و صورتی را انتخاب کنید و اگر می خواهید رنگ های دیگری نیز در شال و روسری شما باشد، به طرح هایی کوچک و محدود از آنها اکتفا کنید تا رنگ قالب شال شما، سرد باقی بماند.

 

تشخیص رنگ پوست,انتخاب رنگ لباس و روسری

اگر پوست سرد دارید، رنگ لطیف صورتی یکی از انتخاب‌های مناسب شماست

 

راهنمای انتخاب رنگ شال و روسری,اصول و شیوه انتخاب شال و روسری

انواع آبی ها مناسب پوست های سرد هستند

 

روسری هماهنگ با پوست,انتخاب روسری هماهنگ با پوست

سبز یک رنگ جذاب برای افراد دارای پوست سرد به شمار می آید

 



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

قانون های ست کردن کیف و کفش, آشنایی با قوانین ست کردن کیف و کفش

کیف و کفش باید طوری ست شوند که هر دو به یک اندازه جذاب و گیرا باشند

 

 هماهنگی:

بعضی مواقع شاید تصور شود که هماهنگی موجب یکنواخت به نظر رسیدن استایل و سبک لباس پوشیدن شما می شود، در حالی که منظور از ست کردن، هماهنگی و کلماتی از این نوع در دنیای مد، مشابهت دقیق و یک پارچه نیست. گاه هماهنگی می تواند از نظر رنگ، گاه از نظر مدل، گاه از نظر بافت پارچه ای و جنس و گاه از نظر طرح باشد، البته بعضی تضاد ها گاهی به اندازه هماهنگی در ست کردن، جذابیت ایجاد می کنند، برای مثال رنگ سفید و سیاه در کنار هم بیشتر به چشم می آیند.

 

 روانشناسی: 

شیوه لباس پوشیدن به شکل مستقیم و غیر مستقیم شخصیت و عقاید ما را نشان می دهد، پس چه بهتر با اهمیت دادن به استایل خود، مخصوصا شیوه ست کردن کیف و کفش (چرا که کیف و کفش از جمله وسایلی هستند که به سرعت مورد توجه قرار می گیرند)، جذابیت و شخصیت خود را بیشتر به دیگران نشان بدهیم، البته این امر در بالا بردن اعتماد به نفس شما نیز تاثیر گذار است. شاید شما هم این جمله معروف مرلین مونرو را شنیده باشید: " کافیست به دختران کفش مناسب بدهید، آن وقت می توانند دنیا را تسخیر کنند!!!"

 

 

 مسأله ای که در ست کردن کیف و کفش بسیار اهمیت دارد آن است که در دید اولیه نباید یکی بیشتر از دیگری به چشم برسد، بلکه باید طوری ست شوند که هر دو به یک اندازه جذاب و گیرا باشند. کفشی که انتخاب می کنید باید راحت باشد که شاید این ویژگی از سایر ویژگی ها مانند برند، طرح و رنگ مهم تر باشد!!

 

 

 مد و فشن: 

باید توجه کنید که بسته به شرایط مکانی و زمانی پوشیدن کیف و کفش، باید این دو را با هم ست کرد، مثلا برای رفتن به سرکار، دانشگاه و یا برای استفاده معمول روزانه، کیف و کفش به نحو متفاوتی ست می شوند تا زمان مهمانی و یا مراسم رسمی. اگر چه امروزه در دنیای مد و فشن همه چیز را می توان با هم ست کرد اما با این وجود هیچ چیز جایگزین استایل کلاسیک سابق نمی شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



گلچینی از جدیدترین ست های لباس به رنگ سال 2019

 

ست های لباس به رنگ 2019, شیک ترین ست های رنگ سال 2019
ست لباس به رنگ سال 2019, ست لباس با رنگ سال 2019

ست کردن لباس به رنگ سال 2019

 

ست کردن لباس به رنگ سال 2019, ست های لباس های مجلسی به رنگ سال 2019
ست کردن لباس ها به رنگ سال 2019, ست لباس مجلسی به رنگ 2019

ست های لباس به رنگ 98

 

شیک ترین ست های رنگ سال 2019, رنگ های سال 2019
ست لباس با رنگ سال 2019, ست های لباس به رنگ 2019

ست رنگ سال 2019

 

ست کردن به رنگ سال 98, ست کردن لباس به رنگ سال 2019
ست های لباس های مجلسی به رنگ سال 2019, ست کردن لباس ها به رنگ سال 2019

ست رنگ سال 98

 

 

 

ست کردن لباس ها به رنگ سال 2019,ست لباس با رنگ سال 2019
ست لباس مجلسی به رنگ 2019,ست لباس به رنگ سال 2019

ست های لباس به رنگ 2019

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()