نوشته شده توسط : نازی



شامپو رنگ,شامپو رنگ کننده مو,شامپو رنگ مو

شامپو رنگ کننده مو

 

شامپو های رنگ مو، نوع جدیدی از رنگ موها هستند که کار رنگ کردن مو را آسان نموده اند . در واقع شما به جای وقت گذاشتن براي رفتن به آرایشگاه و در انتظار ماندن براي رنگ گرفتن موهایتان، کافی است یک شامپوی رنگ مو بخرید و به حمام بروید. موهای شما بعد چند دقیقه رنگ مورد پسندتان را بخود می گیرید.

شامپو رنگ

رنگ موهای دائم یکی از مهم ترين عوامل اسیب رسان به مو هستند. در مورد این رنگ موهای نیمه دائم یا همان شامپو رنگ ها نگرانی خاصی در مورد اسیب به ساقه مو وجود ندارد به دلیل آن که مهمترين ماده اسیب رسان همان اکسیدان است که در این نوع شامپو رنگ موها یا وجود ندارد یا بسیار اندک است.
 

با استفاده از رنگ موهای دائم امکان دارد در اصطلاح عامیانه موها بسوزد؛ به این معنی که موها نازک و شکننده میشوند که در آخر خرد شده و می ریزند. در این رنگ موها چون مواد ملایم تری نسبت به رنگ های دائمی موجود است اسیب کمتری به موها می رساند و در نتيجه سوختن و ریزش ناشی از خرد شدن موها کم تر احتمال دارد.

 

ماندگاری و دوام شامپو رنگ

شامپوهای رنگ مو، دوام بالایی ندارند و در گروه ای بین رنگ موهای نیمه دائمی و دائمی قرار میگیرند. ماندگاری شامپوهای رنگ بیشتر از چند روز نیست.

 

تنوع رنگی شامپوهای رنگ

امروزه شامپوهای رنگ کننده مو با تنوع رنگی در بازار موجود است و حتی در رنگ‌های فانتزی.

 

پوشش سفیدی مو با شامپو رنگ

شامپو رنگ براي افردی که دارای سفیدی مو هستند، مورد بسیار مناسبی جهت پوشاندن این سفیدی ها است و استفاده از شامپوهای رنگ مو در بین افرادی که موهای سفید رنگ زيادي دارند بسیار رایج است. گاهی رشد موهای سفید از نوجوانی شروع ميشود و جوگندمی بودن موها آن هم در سنین بین 15 تا 25 سالگی روی اعتماد به نفس به شدت اثر منفی می گذارد.


از طرف ديگر چه بسا مردانی که پا به میان سالی میگذارند هم از رشد موی سفید ناراحت اند و به دنبال راهی براي پوشاندن این موها یا انکار سفید شدن آنها هستند. طبق آمار 15 درصد مردان براي پوشاندن سفیدی مو و حدود 3 درصد براي تغيير رنگ مو از رنگ استفاده ميکنند .

شامپو رنگ,رفع سفیدی مو,طریقه استفاده از شامپو رنگ

رفع سفیدی مو با شامپو رنگ

 

شامپو رنگ‌های گیاهی

 

با توجه به اینکه شامپوهای رنگ عارضه هایبسیار کمتری نسبت به رنگ های دائمی دارند، با این حال افرادی که به دنبال محصولاتی سلامت و با مواد طبيعي که هیچگونه آسیبی به مو وارد نمی کند هستند می توانند از شامپورنگ های گیاهی که در بازار موجود هست استفاده کنند.


این که یک شامپو رنگ حقیقتا گیاهی است یا صرفا تبلیغی براي فروش است بستگی به برند تولید کننده دارد. بعضی برندهای ناشناخته و بی‌اعتبار تنها براي فروش بیش تر ادعای گیاهی بودن ميکنند ، ولی به گیاهی بودن برندهای معتبر می توان تا حدودی اطمینان داشت.

 

روش استفاده از شامپو رنگ مو

- درصورتی که براي بار اول است که از شامپو رنگ و یا حتی برند جدیدی استفاده می کنید، پیشنهاد میکنیم اول روی سطح بسیار کوچکی از پوست امتحان شود.

منبع:
https://www.beytoote.com/attire/service-attire/shampoo1-paint-use.html



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

تونر,تونر چیست,انواع تونر

پاکسازی مناسب روزانه پوست با تونر (تونیک)

 

امروزه استفاده از تونرها یکی از پیشنهادات مهم و اساسی متخصصان پوست جهت پاکسازی مناسب پوست به طور روزانه است. تونرها علاوه بر خاصیت پاک کنندگی دارای دیگر خواص ضروری و لازم برای سلامت و زیبایی پوست هستند که در انواع مختلف و متناسب با نوع پوست شما در بازار موجود می‌باشند. با بیتوته همراه باشید. تا با مزایای فوق‌العاده استفاده از تونر و انواع آن آشنا شده و بتوانید انتخاب بهتری در خرید تونر مناسب با پوستتان داشته باشید. همچنین در ادامه زمان مناسب و نحوه‌ی استفاده صحیح از تونرها را برایتان قرار داده‌ایم.

پاکسازی پوست

پوست و به ویژه پوست صورت در تماس مستقیم با آلودگی‌ها قرار دارد. استفاده از مواد آرایشی نیز سبب پر شدن منافذ پوستی و آلودگی آن است. علاوه بر اینها پوست صورت برخی افراد چرب بوده و ماندن این چربی روی پوست می‌تواند باعث به وجود آمدن عارضه‌های پوستی شود.

 

در اغلب اوقات این آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست با شست و شوی صورت با انواع شوینده‌ها، به طور کامل از بین نمی‌رود و در طول مدت مسبب مشکلات پوستی برای افراد می‌شود. به همین جهت برای بسیاری از افراد در اقدامات مراقبتی پوستی، پاکسازی پوست جزوه دغدغه‌های اصلی‌شان است.

 

مواد و ابزارهای بسیاری جهت پاکسازی روزانه و یا عمیق پوست وجود دارد. تونر یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها جهت پاکسازی روزانه صورت از آلودگی‌ها و چربی اضافی آن است. بسیاری از متخصصات پوست استفاده از تونر را جزو مراقبت‌های ضروری روزانه می‌دانند. تونر صورت یا همان تونر پوست را با نام تونیک نیز می‌شناسند. 

 

تونر یا تونیک چیست؟

یک تونر در واقع پاک کننده قوی پوست است که غبار، کثیفی و مواد شیمیایی ناشی از شست‌وشو و مواد پاک کننده دیگر را از بین می‌برد. هر ماده پاک کننده‌ای حاوی روغن و مواد دیگری است که  خودش روی پوست اثری باقی می‌گذارد. بیشتر تونرها بر پایه مایعاتی شامل گیاهان و روغن‌های ضروری و مفید برای پوست تهیه می‌شوند و متناسب با انواع پوست تولید می‌شوند.

 

مزایای استفاده از تونر

- ترمیم پوست:

تونر حامی پوست صورت است. بعد از پاکسازی پوست، لایه های سطحی پوست نیاز به موادی دارند تا خود را بازیابی کنند. عناصر ترمیم کننده پوست مثل هیالورونیک، گلیسیرین، سیرامید و اسید های چرب برای این کار مناسب هستند. چیزی که ممکن است ندانید این است که یک تونر خوب حاوی بیشتر این عناصر است و می تواند بهتر از مرطوب کننده و یا سرم عمل کند.

 

- تنظیم pH پوست:

پوست شما معمولا پس از استفاده از برخی از انواع کرم‌ها و حتی شست و شو، دچار عدم تعادل pH می‌شود و این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیان‌آور است. تونر صورت با تنظیم کردن و متعادل کردن pH پوست، پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

- کوچک کننده منافذ:

منافذ بزرگی که بر روی پوست ایجاد می شود، باعث می شود که خاک، روغن و سموم بیشتری وارد پوست شود و باعث تحریک و عفونت می گردند. این تمیز کننده پوست، منافذ پوست را کاهش داده و سطح چربی پوست را نرمال می کند.

 

- کاهش التهابات پوستی و آکنه:

تونر جدا از پاک کردن باقی مانده آرایش صورت، پوست را نرم و صاف می کند، قرمزی پوست را کاهش می دهد. همچنین تونر با خاصیت پاک کنندگی و کوچک کنندگی منافذ که دارد احتمال ایجاد جوش در پوست را بسیار کاهش می‌دهد.

تونر,تونر چیست,انواع تونر

مزیت استفاده از تونر و انواع آن

 

زمان مناسب برای استفاده از تونر

تونر دومین مرحله پاکسازی پوست می باشد. پس ابتدا پوست خود را به خوبی  شسته تا اثرات مواد آرایشی از بین برود. زمان مناسب استفاده از تونر ساعات پایانی شب و قبل از خواب می باشد. چون در فاصله ای که خواب هستید پوست شما می تواند دوره ریکاوری را به خوبی طی می کند.

 

نحوه‌ی استفاده از تونر

- قبل از خواب هرگونه آرایشی روی صورتتان را به خوبی پاک کنید و با آب سرد، صورت خود را بشویید.

- با استفاده از یک پد آرایشی یا پنبه، تونر را به پوست صورت و گردن خود بزنید.

 

- صبح روز بعد، پس از بیدار شدن صورت خود را با آب بشویید.

 

• جهت به جریان انداختن خون، پنبه را با ملایمت به حالت دورانی روی پوست صورت خود بکشید.

• توجه داشته باشید از استفاده تونر به دور چشم و نواحی لب خودداری نمایید.

 

انواع تونر

تونرها به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

- تونر بر پایه الکل:

اغلب حاوی مواد قابض مثل عنبر سائل هستند. این نوع تونر ها موجب آزاد  شدن رادیکال های آزاد و تحریک پوست می شوند. تونرهای بر پایه الکل نباید در طولانی مدت استفاده شوند. استفاده طولانی مدت از آن باعث پایین آوردن توانایی پوست در ترمیم خود و کاهش تولید کلاژن می شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/benefits1-toner-types.html



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

مژه مصنوعی,خرید مژه مصنوعی,راهنمای خرید مژه مصنوعی

راهنمای خرید مژه مصنوعی

 

مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند اما متاسفانه همه ما مژه های زیبا و پرپشتی نداریم. مژه مصنوعی این کمبود را در زیبایی چشمان ما جبران می‌کند؛ البته اگر انتخاب مناسبی در نوع مژه مصنوعی داشته باشیم. با این مطلب از بیتوته همراه باشید تا با انواع مژه مصنوعی آشنا شده و بدانید مژه مصنوعی مناسب چشمان شما کدام است.

مژه مصنوعی مکمل زیبایی و جذابیت شما

مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی می باشد.

 

همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

 

هر چند که استفاده از مژه مصنوعی، جزء اصلی از مراحل آرایش کلاسیک نمی باشد اما امروزه تبدیل به عضوی ثابت و ضروری در میکاپ شده است. مژه مصنوعی یک مکمل فوق العاده برای آرایش چشم است. استفاده از مژه مصنوعی زیبایی و جذابیت چشم را دوچندان کرده و چشم‌هایی گیرا و خیره کننده برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

مژه‌های مصنوعی با تنوع بسیار زیادی در بازار موجود است. مژه مصنوعی که در جعبه می بینید، با چیزی که روی چشمتان می زنید بسیار تفاوت خواهد داشت. پس برای انتخاب مژه مصنوعی مناسب چشم‌های خود باید آگاهی لازم را داشته باشید.

 

انواع مژه مصنوعی

برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:

مژه مصنوعی,انواع مژه مصنوعی,راهنمای خرید مژه مصنوعی

مژه مصنوعی با نخ نامرئی

 

مژه مصنوعی‌های نواری

این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ذخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی می باشد که برای آرایش از خط چشم استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.

 

نوع دوم مژه ها بر روی نوارهای نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند:‌

 

مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد.

 

مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.

 

مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد.

 

همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.

 

  بیشتر بخوانید: آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

 

مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه مصنوعی، است اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.

 

 

مژه مصنوعی,خرید مژه مصنوعی,مدل های مژه مصنوعی

مژه مصنوعی شاخه‌ای

 

هر کدام از این سه نوع مژه، انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت دارند. از جمله طبیعی، پر پشت، بلند و ... .

 

کدام مژه مصنوعی مناسب کدام چشم است؟

چشم‌های ریز

افرادی که چشم‌های ریز و کوچکی دارند بهتر است مژه هایی را انتخاب کنند که زیاد جلب توجه نکند؛ این مژه‌ها که خیلی پر و بلند بوده و مشکی بودنشان بیشتر نمایان است باعث کوچک‌تر دیده شدن و فرم نا مناسب چشم‌هایتان می‌شود و مصنوعی بودن مژه ها کاملا مشخص می‌شود.

 

چشم‌های درشت

افرادی که چشم های درشتی دارند می‌توانند با استفاده از مژه‌های بلند بر گیرایی چشم‌های خود بیفزایند. اگر چشم های درشت و گرد دارید و قسمت سفیدی چشم هم از بالای عنبیه و هم از پایین عنبیه دیده میشه بهتر است که از مژه هایی استفاده کنید که طول بیشتری دارند  و همچنین قسمت مرکزی مژه ها دارای قوس و تراکم زادی باشد. این مدل از مژه ها در عین حفظ زیبایی و درشتی چشمان شما آن‌را کشیده تر و خوش فرم‌تر نشان می‌دهند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/artificial1-eyelashes-types.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()